LÆSERBREVE

Glad borger i Vellerup Sommerby

Af Krølle Stauning Skadevænget 16 Vellerup Sommerby, Skibby  Kommentar til Niels Høgstrup læserbrev  8. december 2020: Jeg vil opfordre gruppen til at sælge deres huse

Læs mere »

Nu står børnepasningen for skud

Af Hans Andersen medlem af Folketinget for Venstre  Endnu engang viser regeringen sin frihedsindskrænkende socialdemokratiske politik, der påvirker helt almindelige danskeres hverdag.  Denne gang er

Læs mere »

Tid til forandring

Af Birgit àRogvi Jungehøj 26 Kyndby Huse,  Jægerspris  De folkevalgte. Dem der administrere vores penge, kommunerne. De hæfter ikke for deres handlinger, de har lov

Læs mere »

Det er den gældende lovgivning

Af Inge Messerschmidt DF,Gruppeformand  Så skete det igen. Debatindlæg af Dansk Folkeparti om “Danmark som udrejseland” læses ikke ordentligt, men mistolkes i stedet. Det ses

Læs mere »

Hetz mod indvandrere

Af Carsten Pontoppidan, Jernbanegade 4, Frederikssund  Igen og igen skal vi høre på Inger Messerschmidt’s  usympatiske og generaliserende angreb på indvandrere.  Naturligvis skal vi ikke acceptere kriminelle

Læs mere »

Familieansvar

Af Inge Messerschmidt DF Gruppeformand  15/december kunne vi læse, at der endnu en gang er sket et overfald på en dansker udført af en gruppe

Læs mere »

Forbedr vores busdrift

Af Jan Vogel. Kocksvej 15,  Frederikssund Frederikssund kommune har fået en ny busrute mellem Vinge og Skibby, der vil forkorte rejsen fra Skibby og ind

Læs mere »

Vinge station

Af Klaus Hækkerup,  fhv MF(S). Frederikssund Den 14. december tages Vinge Station i brug. Det er der grund til at fejre for borgerne i Frederikssund

Læs mere »

Folkeskolen har det ikke godt

Af Ole Peltola Fjordlandslisten Muslingevej 7, Jægerspris Lad det være slået fast med det samme: Det er skræmmende at udvalgsformanden rammer så langt fra skiven i

Læs mere »

Nyt våben mod Corona

Af Tom Lysgaard, Jægerspris Medlem af Venstres EU udvalg Nordsjælland Kredsbestyrelsesmedlem Frederikssund kredsen  Det varer ikke længe. Højst sandsynligt få uger, så begynder vi at

Læs mere »

Det er ikke godt nok

Af Inge Messerschmidt DF, Gruppeformand Medlem af Byrådet  På Opvækstudvalgets dagsorden den 30. november var der en orienteringssag om opsætning af udendørs håndvaske i daginstitutionerne. Børnene skal

Læs mere »