Prisregn over Keld Hansen Bil

Prisregn over Keld Hansen Bil
Hele tre priser tilfaldt Keld Hansen Bil A/S ved Renaults årlige award show. Foto: Maj-Britt Holm

Keld Hansen Bil i Frederikssund er blevet kåret som Årets Forhandler 2020. Bag titlen gemmer der sig historien om en forhandler, der bare gør alting rigtigt.

FREDERIKSSUND:
– Du står for alt det jeg drømmer om, den perfekte forhandler skal have. Så kontant udtrykte Renault Danmarks direktør, Yana Minenko ,sig forleden i sin tale, da han fik meddelelsen om, at Keld Hansen Bil i, netop var kåret til Årets Forhandler ved Renault Danmarks årlige kick off.

At det ikke er varm luft fra Renault Danmark direktøren dokumenterer tallene. Ikke alene har Keld Hansen Bil en markedsandel i sit område på 8.5 procent – hvilket er pænt over den gennemsnitlige Renault og Dacia markedsandel. 

Keld Hansen Bil formår også at have nogle af Danmarks mest tilfredse kunder. 9 ud af 10 kunder anbefaler ham til venner og bekendte. 

Der er i alt 58 Renault og Dacia forhandlere i Danmark – og for overhovedet at komme i betragtning til titlen, er der en række krav, der skal opfyldes.

– Man skal jo have leveret en all round performance, der ligger væsentligt over, hvad man kan forvente. Det vil sige, at salget skal være i top og at kundetilfredsheden både på værkstedet og i salgsafdelingen skal være i særklasse, fortalte Yana Minenko. 

Alt dette og mere til leverede Keld Hansen Bil i 2020.

Flere priser
At Keld Hansen Bil også er stærke indenfor andre felter, blev tydeligt, da årets RCI Award skulle uddeles. 

Også her var Keld Hansen Bil med helt fremme, når det handler om at sikre, at kunderne finansierer gennem Renaults eget finansieringsselskab – RCI. Igen her går historien om den positive tilgang og konstruktive feedback igen.- Keld Hansen lever til fulde op til kriterierne. De er uden sammenligning den forhandler, der scorer højest på tværs af alle parametre” fortalte Thomas Lildballe Jørgensen, salgs- og marketingdirektør i Renault Finance.

Og for at det ikke skulle være løgn, så nappede Keld Hansen Bil også det, man kunne kalde kundernes pris:  Nemlig Voice of Costumer.

En pris, der gives til den forhandler, der har tilfredse kunder og som dokumenterer det ved at indsamle så mange besvarelser fra kunder som muligt om deres oplevelse på enten værksted eller i salgsafdeling. 

Ud af 21.600 besvarelser fra kunderne hos alle landets Renault og Dacia forhandlere, kom de 1.023 fra Keld Hansen Bil. Det er pænt over gennemsnittet.

Andre artikler fra denne uge

Danmark Spiste Sammen


Fællesspisning af brændende kærlighed – uden rødbeder. SKIBBY: 54 deltagere havde fundet vej til Ældre Sagen Skibbys arrangement i samarbejde

Læs mere »