Julebanko i Skibby

SKIBBY: Normalt er SIK byfest og banko et tegn på, at sommerferien er ved at være slut, og hverdagen skal til at begynde igen.

– I år skal det være anderledes. Med Meny i Skibby som hovedsponsor for alle gevinsterne, arrangerer vi et jule banko i Skibbyhallen  søndag den 5. december, fortæller Michael Thomsen.

Der er blandt andet masser af vin, chokolade og flæskestege på spil, og der spilles både banko, med sidegevinster, sidebanko, øl-spil og amerikansk lotteri.   

Sidste spil er et superspil med gavekort til Meny i Skibby. 

Halvvejs gennem spillene serveres der de frisklavede æbleskiver, som er et varemærke for byfesten.

Andre artikler fra denne uge

Udstyret i orden

Af Tomas Skov SKIBBY: Skiby Kino summede af aktivitet, bobler og pindemadder, da biografens nye lærred og film- og lydudstyr

Læs mere »