Tobias har stadig fart på

Tobias har stadig fart på
Tobias Pedersen fra Ejby (tv.) forsætter med at levere gode resultater på motorcykel.

EJBY: Tobias Pedersen forsætter med at levere gode resultater med en 3.- og 2.-plads i weekenden til 2. Afdeling af det spanske mesterskab på Circuito de Navarra i det nordøstlige Spanien.
Den unge motorcyklist er naturligvis godt tilfreds med resultatet, og farten i regnvejr, der har ført til, at han nu 2’er i mesterskabet.
– Det var ikke den nemmeste weekend, vi havde en del problemer som satte os tilbage, men vi gav aldrig op, siger en glad Tobias Pedersen, som takker alle sine sponsorer for støtten.

/TS

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »