Så er vi igang

Der går ikke lang tid fra beslutning til handling, og Meny Skibby er nu gået i gang med den gennemgribende renovering af 1/3 del af butikken. Vi regner med at ombygningen tager 4 uger – og beklager det rod det måtte medføre. Vi holder åbent som normalt – og spørg os, hvis der er ting du mangler eller ikke kan finde under ombygningen. Vi beklager rodet. Hilsen købmanden og team

Andre artikler fra denne uge

Udstyret i orden

Af Tomas Skov SKIBBY: Skiby Kino summede af aktivitet, bobler og pindemadder, da biografens nye lærred og film- og lydudstyr

Læs mere »