Nu starter hornugle-sæsonen

Nu starter hornugle-sæsonen

SKIBBY: Skibby Krolfklub alias”Hornuglerne” starter sæsonen torsdag eftermiddag den 7. april, hvor også nye spillere er velkomne.

Der spilles på tre baner bag Skibbyhøj, hvor klublokalet også befinder sig.

Der spilles krolf tirsdag formiddag og torsdag eftermiddag.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »