Musikalske venner

Musikalske venner

SÆBY: Søndag 17. maj i Draaby Kirke kl. 15.00 indledes en ny koncertrække med fortrinsvis lokale musikere, hvor organist Thomas Plum medvirker på orgel og klaver og fløjtenist Kjeld Kromand på tværfløjte.

Programmet er fyldt med varme, nostalgi og nordisk stemning. Undervejs bliver der også mulighed for at lade sig rive med i et par fællessange.

Efter koncerten bydes på en forfriskning og der vil være mulighed for at hilse på musikerne.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »