Frederikssund Kommune får nyt telefonsystem

Frederikssund Kommune får nyt telefonsystem
Telefonsystemet med navnet Miralix blev taget i brug onsdag 27. november kl. 9.00.

FREDERIKSSUND KOMMUNE: Frederikssund Kommunes nuværende telefonsystem er fra 2008 og er ikke længere tidssvarende. Derfor har kommunen taget det nye telefonsystem Miralix i brug fra onsdag 27. november kl. 9.00.

Alt ved det gamle
Det nye telefonsystem kommer ikke til at betyde forandringer for borgerne. Man kontakter fortsat Frederikssund Kommune på hovednummeret 47 35 10 00. Derimod modtages opkald hos medarbejderne nu via en pc i stedet for via en telefon. Kommunen forventer, at overgangen går planmæssigt, og at borgerne derfor ikke vil opleve nogen forandring.

Testet internt
Det nye telefonsystem er indtil nu blevet testet internt i kommunen, ligesom afdelingerne Byg og Landzone samt Døgnplejen har testet Miralix-løsningen. Og nu overgår Callcentret og resten af kommunen så til det nye system onsdag 27. november.
Det er indledningsvist de tekniske ændringer som implementeres, men over det næste års tid vil kommunen indføre tiltag og nye muligheder via det nye system, hvor den positive borgerdialog er overskriften.
Du kan altid kan kontakte kommunen digitalt via Borger.dk eller din digitale postkasse.

/TS

Andre artikler fra denne uge

En stemme for børnene


Utålmodige forældre står klar til at videreføre Tumlebo som et privat pasningstilbud. Af journalist Tomas Skov SKIBBY: Frederikssund Kommune har

Læs mere »

Skak men ikke mat


Elever spillede hjernen stærk på Skolernes Skakdag. HORNSHERRED: Der var konger, dronninger og action-skak på skemaet, da 3.302 unge fra

Læs mere »