SKIBBY: Søndag den 14. juni brugte Per, Birthe, John, Hanne og Bent fra +60 fodbold og Kenneth fra Bestyrelsen på at ordne forholdene til forberedelse af Petanquebanen i to timer, således den efterfølgende kan blive klar til brug.
– Vi afsluttede med en bid mad. Der mangler dog noget endnu, før der kan spilles, siger Hanne Kyvsgaard.
Idrætsklubben vil oprette mulighed for at spille tirsdage sidst på eftermiddagen samt først på aftenen. Man vil høre nærmere herom, når SIK er klar.
/TS







