Netværksgruppen mødes på tirsdage

Netværksgruppen mødes på tirsdage
Netværksgruppen i Skuldelev har netop været på den årlige tur, der gik til Den Gamle By i Aarhus.

SKULDELEV: Skibby Kirke bringer følgende rettelse: Alle er velkomne i Netværksgruppen i Skuldelev, som mødes hver tirsdag kl. 13:30-15:30 i Konfirmandstuen. Det er altså IKKE mandag, som tidligere oplyst. Gruppen holder i øvrigt sommerferie nu, men starter op igen tirsdag 11. august.

Andre artikler fra denne uge

Udstyret i orden

Af Tomas Skov SKIBBY: Skiby Kino summede af aktivitet, bobler og pindemadder, da biografens nye lærred og film- og lydudstyr

Læs mere »