Der går ikke lang tid fra beslutning til handling, og Meny Skibby er nu gået i gang med den gennemgribende renovering af 1/3 del af butikken. Vi regner med at ombygningen tager 4 uger – og beklager det rod det måtte medføre. Vi holder åbent som normalt – og spørg os, hvis der er ting du mangler eller ikke kan finde under ombygningen. Vi beklager rodet. Hilsen købmanden og team

To dages sommerfest på havnen
Af Tomas Skov GERSHØJ: Sommeren var landet lige i tide til Gershøj Havnefest, der blev fejret fredag og lørdag 19.






