Stiv indbrudstyv i grillbar

Stiv indbrudstyv i grillbar

FREDERIKSSUND: En indbrudstyv blev natten til fredag 29. maj klokken 01.44 pågrebet af politiet i Frederikssund, mens han var i gang med et indbrud i en grillbar. En årvågen 15-årig pige så tyven bryde et vindue op på stedet og ringede til politiet, mens hun fortsat observerede hans færden. Alarmen gik i gang på stedet, men tyven fortsatte gennem vinduet og lukkede det efter sig.

Ved patruljens ankomst var tyven, der i øvrigt viste sig at være beruset og påvirket af narkotika, i færd med at gennemrode hele grillbaren. Politiet sigtede ham for indbrud og anholdt ham på stedet. Fredag formiddag blev den 29-årige mand fremstillet i Retten i Helsingør, hvor han blev idømt en straksdom på 20 dages ubetinget fængsel for forsøg på indbrudstyveri.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »