Nyt tilbud om selvtræning i Skibby

Nyt tilbud om selvtræning i Skibby
Træningslokalet har et bredt udvalg af redskaber, herunder disse cardiomaskiner. Foto: Frederikssund Kommune.

SKIBBY: Frederikssund Kommune åbner nu de kommunale træningslokaler på Nordhøj 4B i Skibby for borgere, der ikke har mulighed for at benytte andre træningsmuligheder.

Med tilbuddet får borgere, der ikke træner til dagligt, et åbent og fleksibelt træningstilbud, som åbner mandag 26. maj med en reception kl. 12.00 til 13.00, hvor alle er velkomne.

Her vil borgmester Tina Tving Stauning og formand for Omsorg og ældre Susanne Bettina Jørgensen byde velkommen i de snye træningslokaler.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »