Forskønnelse af Apotekerpladsen

Forskønnelse af Apotekerpladsen

SKIBBY: En gruppe frivillige fra Vedlighold og Forskønnelse i Skibby Aktive for Fjordlandet bidrog for nylig til forskønnelse af Apotekerpladsen i Skibby.

De fire frivillige lugede ukrudt i to timer i smukt forårsvejr, og det blev bemærket i lokalsamsundet.

– Det er en fornøjelse, at høre de gode positive bemærkninger fra mennesker der kommer forbi. Tak for det. Det er lønnen i sig selv. Vi hygger os også – vi mødes og udveksler nyheder siden sidst, siger Hanne Kyvsgaard, der var med i arbejdsstyrken.

/TS

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »