Fødselsdag i Skibby

Købmand Lars Ingemann Hansen markerede overtagelsen af REMA 1000 i Skibby for et år siden,fredag 8. maj, og det fik kunder i alle aldre glæde af.

SKIBBY: REMA 1000 i Skibby blev overtaget af Købmand Lars Ingemann Hansen for år siden, og det fejrede han fredag 8. maj med en ølvogn med specialøl, en pølsevogn med gratis pølser, en hoppeborg samt både en sluchice- og en popcornmaskine til børnene.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »