Fødselsdag i Skibby

Købmand Lars Ingemann Hansen markerede overtagelsen af REMA 1000 i Skibby for et år siden,fredag 8. maj, og det fik kunder i alle aldre glæde af.

SKIBBY: REMA 1000 i Skibby blev overtaget af Købmand Lars Ingemann Hansen for år siden, og det fejrede han fredag 8. maj med en ølvogn med specialøl, en pølsevogn med gratis pølser, en hoppeborg samt både en sluchice- og en popcornmaskine til børnene.

Andre artikler fra denne uge

Udstyret i orden

Af Tomas Skov SKIBBY: Skiby Kino summede af aktivitet, bobler og pindemadder, da biografens nye lærred og film- og lydudstyr

Læs mere »