Der graves kabler ned

Der graves kabler ned

VENSLEV: Der sker noget i Venslev og omegn, fortæller Ole Toftegård Petersen, formand for Venslev Bylaug.

– Der er ved at blive gravet  fiberkabler ned. Det startede efter nytår, og mandags klokken syv om morgenen  mødte cirka 10 gravehold op ved Go On tanken over for Høkeren for at påbegynde gravearbejdet.

Så kunne alle Venslevborgere føle sig udsat for en større – heldigvis fredelig – aktion.

– Alle ser frem til at få arbejdet færdiggjort, så vi kan få hurtigt internet, lyder det fra formanden.

Andre artikler fra denne uge

En sjovere skolegang

Den praksisnære Juniormesterlære giver flere unge mod på uddannelse. FREDERIKSSUND KOMMUNE: De første erfaringer med juniormesterlære i Frederikssund Kommune peger

Læs mere »