SKIBBY: Dansk Folkeparti har afholdt den årlige generalforsamling. På valg var lokalformand Inge Messerschmidt og bestyrelsesmedlem Jeanette Blokmann.
Begge blev genvalgt, så bestyrelsen fortsætter med Inge Messerschmidt, lokalformand, Jess Lykke Christensen, kasserer, Gert Løfgren, Heidi Jørgensen, Jeanette Blokmann og Michael Nielsen, bestyrelsesmedlemmer. Nye suppleanter er Berit Stehr og Finn Frederiksen. Dirigent var Carsten Sørensen.

To dages sommerfest på havnen
Af Tomas Skov GERSHØJ: Sommeren var landet lige i tide til Gershøj Havnefest, der blev fejret fredag og lørdag 19.






