LÆSERBREVE

DSB er allerede i gang!

Læserbrev Af Inge Messerschmidt, gruppeformand og spidskandidat DF til KV25 DSB har på forunderlig vis fundet vej ind i Frederikssund Kommune. Ret snedigt! For jo

Læs mere »

Nyt træningstilbud i Skibby

Læserbrev Af Therese Hejnfelt Byrådsmedlem, Det Konservative Folkeparti, Frederikssund Kommune Et vigtigt skridt for forebyggelse og sundhed. Som konservativ lokalpolitiker glæder det mig, at vi

Læs mere »

Hvad er problemet?

Læserbrev Af Inge Messerschmidt, spidskandidat og gruppeformand Dansk Folkeparti (O) Det er altså lidt paradoksalt. Når der kommer debatindlæg eller opslag på sociale medier fra

Læs mere »

Internt vikarkorps

Læserbrev Af Maibritt Møller Nielsen Byrådsmedlem for Danmarksdemokraterne Igennem en del år, har der været et stort forbrug af eksterne vikarer i hjemmeplejen og på

Læs mere »

Jorddeponi i banegraven

Læserbrev Af Jørgen Bech, Byrådsmedlem (V) I forrige uges lokalavis har Benny Jensen og Bjarne Christiansen et indlæg til støtte for at fylde banegraven ved

Læs mere »

Det er en ommer

Læserbrev Af Gert Løfgren (O) Kandidat til KV25 og Heidi Jørgensen (O), Kandidat til KV25 Udtalelse vedrørende Råskofplanen for Region Hovedstaden 2025 Forslag om midlertidig

Læs mere »

Mindre grus i maskineriet

Læserbrev Af Tina Tving Stauning,Borgmester Færre steder til råstofudgravning end frygtet. Som borgmester synes jeg det er en af de helt gode nyheder. Hvor er

Læs mere »

Grusgrave og borgmesteren

Læserbrev Af Jørgen Bech,Venstre Man kan i lokalavisen læse hvordan den nuværende borgmester tager æren for at Region Hovedstadens råstofplan 25 nu er blevet lidt

Læs mere »

Tema til Kommunalvalg 2025

Læserbrev Af Grethe Reedtz, Medlem af formandskabet Danmarks Naturfredningsforening Frederikssund Hvad er det vigtigste tema til årets kommunalvalg? Ældreplejen? Skolerne? Cykelstier? I Danmarks Naturfredningsforening Frederikssund

Læs mere »

Gives der udførlig vejledning?

Læserbrev Af Inge Messerschmidt, spidskandidat og gruppeformand, Dansk Folkeparti (O) Efter et ekstraordinært møde i Udvalget for Omsorg og Ældre blev det besluttet at bremse

Læs mere »

Pas på vores landbrug!

Læserbrev Af Jørgen Bech Byrådsmedlem for Venstre Den grønne trepartsaftale er en vigtig brik i Danmarks omstilling til en mere bæredygtig fremtid. Samtidig med at

Læs mere »

Mere tid til dialog

Læserbrev Af Tina Tving Stauning Borgmester i Frederikssund Kommune, 84% af alle de borgere, som er blevet visiteret til at skulle bruge en selvkørende støvsuger,

Læs mere »

Natur på retur

Læserbrev Af Svend Erik Thomsen, Kirke Hyllinge Vi flyttede maj 1980 ind i det skønne lille parcelhuskvartér, Dyssemosen i Ejby. Ja tænk, at vi nu

Læs mere »