LÆSERBREVE

Placering af solceller

Læserbrev Af Maibritt Møller Nielsen Byrådsmedlem for Danmarksdemokraterne Selvfølgelig skal solceller op på tagene. Det er det eneste rigtige, hvis vi skal undgå jernmarker, så

Læs mere »

Så er vi i gang

Læserbrev Af Inge Messerschmidt, Gruppeformand Dansk Folkeparti (O) Endelig. Så lykkedes det! Nu er vi i gang! Som forsøgsordning det kommende år har alle borgere

Læs mere »

DSB er stadig velkommen

Læserbrev Af Jesper Wittenburg (A)Byrådsmedlem og gruppeformand Som socialdemokrater er vi, modsat LA, glade for Frederikssund Erhvervs (FE) udmelding vedrørende etablering af et DSB-værksted i

Læs mere »

Om vaccinationer: Hvem planlægger?

Svar på læserbrevet, som blev bragt i sidste uge. Af Karen Grønkjær Kjelsen Seniorkommunikations- konsulent, Nordsjællands Hospital Kommunikation Kære Hornsherred Lokalavis I har den 23/10

Læs mere »

Velkommen til DSB

Læserbrev Af borgmester Tina Tving Stauning, Frederikssund Kommune Der skrives endnu en gang meget omkring DSBs planer for et nyt S-togsværksted i erhvervskvarteret i den

Læs mere »

Budgetaftale

Læserbrev Af Inge Messerschmidt, Gruppeformand, Dansk Folkeparti (O) “Det har været en lang proces, hvor mulighedskataloget for Dansk Folkepartis vedkommende er arbejdet grundigt igennem inden

Læs mere »

Menighedsrådsvalg i Skibby

Læserbrev Af Verner Johansen Ved valgforsamlingen 17. september stillede jeg op til en ny periode, det gav anledning til nogle voldsomme kommentarer, der vel siger

Læs mere »